اخبار
قم آماده تاريخي ترين استقبال از رهبر انقلاب مي شود


سفر رهبر انقلاب سرشار از بركات مادي و معنوي است
    
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفت وگو با فارس گفت: رهبر معظم انقلاب به هر نقطه از ايران كه سفر كنند بركات مادي و معنوي فراواني با خود به همراه خواهند داشت.
    
آيت الله عبدالنبي نمازي با اشاره به اينكه قم پايگاه مرجعيت شيعه در جهان و اسلام به شمار مي رود، افزود: امام خميني براي قم منزلت خاصي قائل بودند و امروز مقام معظم رهبري جايگاه و منزلت رفيعي براي قم قائل هستند و اين مسئله امري طبيعي است كه حضرت آيت الله خامنه اي يك نوع علاقه، انس، تعلق خاطر و وابستگي معنوي نسبت به قم داشته باشند، چرا كه مقام معظم رهبري شاگرد امام خميني بودند و دوران جواني خود را در قم مي زيستند.
    
وي خاطرنشان كرد: ديدار مردم با رهبر موجب تقويت بنيه معنوي، فكري و سياسي آنها و جامعه مي شود و رهنمودهاي ايشان در ابعاد مختلف سياسي، فرهنگي، اخلاقي و اجتماعي روحيه مضاعفي به مردم مي دهد و روح آنها را تازه مي كند.
    
    
    
لحظه شماري مردم، مسئولان و فضلاي قم براي استقبال از رهبر انقلاب
    
به گزارش ايرنا، نماينده مردم قم در خانه ملت بيان داشت: تمام نيروهاي مردمي، اداري و دستگاههاي دولتي و غيردولتي در تكاپوي آمادگي براي ميزباني از رهبر معظم انقلاب هستند.
    
حجت الاسلام والمسلمين علي بنايي افزود: سفر رهبر معظم انقلاب به اين استان دو جنبه استاني و عمراني دارد و ايشان در اين سفر با علما، اساتيد حوزه علميه، طلاب و جوانان ديدار مي كنند.
    
گردهمايي مسئولان هيئت هاي مذهبي، مراكز قرآني و پايگاههاي فرهنگي خواهران قم به منظور هماهنگي بهتر براي استقبال از رهبر معظم انقلاب از ديگر برنامه هاي فعالان مذهبي در شهر قم به شمار مي رود.
    
    
    
بهره برداري از سايت مهر حوزه در آستانه سفر رهبر انقلاب
    
به گزارش خبرنگار كيهان از قم، با عنايت به تصميم ستاد استقبال از مقام معظم رهبري كار طراحي و پياده سازي سايت مهر حوزه توسط گروه فناوري اطلاعات دفتر تبليغات اسلامي در مدت يك هفته انجام و نهايي گرديد.
    
حجت الاسلام والمسلمين محسن زاده مدير گروه فناوري اطلاعات دفتر برنامه ريزي دفتر تبليغات اسلامي در اين رابطه بيان داشت: هم اكنون اطلاعات گوناگوني در مورد رهبري، ولايت فقيه، پيام هاي علما و مراجع، كتب و مقالات مربوطه، متن ديدارهاي رهبري با علما و مراجع، گزيده تصاوير، صوت و فيلم، اطلاعيه هاي اعضاي ستاد استقبال همچنين اخبار سفر در سايت موجود مي باشد. وي در ادامه افزود: همچنين اين امكان فراهم گرديده تا بازديدكنندگان از سايت بتوانند جملات، آثار و دلنوشته هاي خود را كه مربوط به مقام معظم رهبري مي باشد در سايت قرار دهند.علاقه مندان مي توانند براي اطلاعات بيشتر به آدرس اينترنتي WWWmehrehozehir مراجعه كنند. گفتني است سفر رهبر انقلاب به قم چهارمين سفر معظم له به اين استان مي باشد. تبديل شهر قم به استان از جمله دستاوردهاي سفر پرخير و بركت ايشان در سال 47 به اين منطقه است. اين دستاورد تحولي اساسي در رفع مشكلات، محروميت ها و توسعه همه جانبه قم ارزيابي شده است.

 
امتیاز دهی
 
 

تعداد بازديد اين صفحه: 1092
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما