اخبار
مراسم استقبال از رهبر انقلاب ساعت 8 صبح سه شنبه آغاز مي‌شود


استاندار قم با صدور اطلاعيه‌اي مسيرهاي استقبال از رهبر معظم انقلاب را خيابان19دي، چهارراه بازار و ميدان آستانه اعلام كرد و اظهار داشت: مراسم استقبال از رهبر معظم انقلاب روز سه‌شنبه 27 مهرماه از ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد.


به گزارش خبرگزاري رسا، حجت‌الاسلام محمدحسين موسي پور، استاندار قم امروز به مناسبت سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي به قم پيامي صادر كرد.

در اين اطلاعيه آمده است: تاريخ درخشان ايران اسلامي، قم را نه در محدوده اي جغرافيايي و سرزميني، بلكه به عنوان درخشان ترين نقطه سرشار از انديشه، خرد، پارسايي و فقاهت اسلامي شناخته و ميشناسد.

شهري كه مناره هاي سر به فلك كشيده حريم آسماني و حرم مصفاي كريمه اهل بيت فاطمه معصومه(س) و شيدايان در طوف حريمش، شاهدان جاودان شكوهمندي و نستوهي‌ اين آب وخاك بوده‌اند.

سرزمين پاكي كه حرم آل الله و در سخت ترين و سياه ترين روزهاي رفته بر پيروان حقيقي آن‌ها، مأمن و پناهي آرام و مطمئن براي پارسايان، عالمان، محدثان، فقيهان و دوستداران حقيقت ناب محمدي بوده و هست.

شكوه و عظمت اين سرزمين مقدس ، آن زمان آشكار گشت كه اين شهر خواستگاه و محل ظهور معجزه عظيمي به نام انقلاب اسلامي ،به رهبري و امامتِ تجلي و اسوه ي حماسه و عرفان مرجعيت شيعه؛ حضرت امام خميني(ره) شد. حادثه اي كه عرفان، فقه و فلسفه و اخلاق را به ميان كوي و برزن گيتي كشاند و حقيقت ذاتي همه‌ي آموزه‌هاي انبياء و اولياء خدا را به منصه ظهور رساند.

نهضتي كه با عظمت واخلاص و روح الهي بنيانگذار و همراهي و دلباختگي نخستين شهيدان و شيدايان جان بر كف آن، كه خون پاكشان سنگفرش كوچه و خيابان شهر جهاد و قيام شد، بر كرانه هاي تاريخ بشريت، چشمه اي را جوشاند كه زلالي و گوارايي آن تا ظهور منجي عالم بشريت كام بشريت را سيراب خواهد كرد

مردمان ام القري جهان تشيع و ساكنان حرم امن اهل بيت عصمت و طهارت(ع)، و سجاده‌نشينان محراب سبز جمكران، همواره بر سر پيمان خود با امام عصر (عج) و نائبان بر حق، نشانه هاي افتخار و سربلندي را نصيب خود نموده اند. نقش موثر و اساسي در پيروزي انقلاب اسلامي و حضور فعال و بي نظير و مثال زدني جوانان غيرت مند آن، در جبهه هاي حق عليه باطل كه به حق زيبنده خطاب امام هفتمين با لقب «پاره‌هاي پولاد» بوده اند، گواه سربلندي ساكنان شهر قم است.

افتخار و سربلندي كه پس از ارتحال آن عزيز سفر كرده نيز نشان ولايت مداري و دين باوري و تبعيت از رهبري را بر شانه هاي ستبر اين مردم نهاده است.

اينك همزمان با تلالو گوهر درخشان گنجينه آسماني موسي بن جعفر (ع) ثامن الحجج علي بن موسي الرضا (ع)، شميم حضور نائب امام عصر(عج) بر فضاي شهر قم مي‌پيچد و خاك اين سرزمين پذيراي وجود نوراني و مطهر فرزند پر افتخار حوزه و فقاهت و فرمانده هميشه بيدار سنگر مبارزه و جهاد و محراب و شهادت، مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي( مدظله) خواهد بود و بار ديگر برگي پر افتخار بر تاريخ درخشان اين شهر نگاشته خواهد شد.

خيل مشتاقان و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامي و پيروان اسلام ناب محمدي با همه شور و عشق برخاسته از ايمان خود، ساعت 8 صبح سه شنبه 27 مهرماه، چشم به راه قدوم رهبر مسلمانان جهان و در استقبال از نائب بر حق امام زمان(عج) خيابان 19دي، چهارراه بازار و ميدان آستانه را يكپارچه غرق در شادي و سرور خواهند نمود و گلواژه هاي ارادت و اطاعت بر دست، لبيك گوي در انتظار بيعتي دوباره مسير مقتدايشان را گلباران مي كنند


 
امتیاز دهی
 
 

تعداد بازديد اين صفحه: 1001
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما