اخبار
مسير استقبال آب و جارو شد


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، در آستانه تشريف‌فرمايي مقام معظم رهبري به شهر مقدس قم جمعي از اقشار مختلف مردم به ويژه مادران شهيد بعد از ظهر دوشنبه مسير استقبال از ولي امر مسلمين در خيابان 19 دي را گلباران و غبارروبي كردند.
در اين مراسم باشكوه، مردم ولايي قم، طلاب و روحانيون عشق و ارادت خود را در آستانه حضور رهبر معظم انقلاب در شهر علم و اجتهاد به منصه ظهور رسانده و مادران شهيد با اين حضور عاشقانه نشان دادند كه همچنان در مسير آرمان‌هاي انقلاب و اطاعت از ولايت گام برمي‌دارند.
حضور اقشار مختلف مردم از زن و مرد و پير و جوان به ويژه مادران شهيد با چادرهاي به كمر بسته در ساعت‌هاي بعد از ظهر امروز براي غبارروبي مسير استقبال، صحنه‌هايي بديع از ولايتمداري مردم هميشه در صحنه قم آفريده بود.
فضاي استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامي با اين حضور عاشقانه و با فرستادن صلوات‌هاي خانواده‌هاي معظم شهدا عطرآگين شده بود.
در اين مراسم مادران شهيد و روحانيون گاه زيرلب و گاه با صداي بلند عشق و علاقه خود به حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي، رهبر مسلمانان جهان را اظهار داشتند و براي سلامتي و طول عمر ايشان دعا كردند.
از ساعت هشت صبح فردا سه‌شنبه همزمان با ميلاد حضرت ثامن‌الحجج امام رضا (ع) مقام معظم رهبري در شهر مقدس قم حضور يافته و سفر 9 روزه خود را به شهر خون و قيام رسما آغاز خواهند كرد.
ايشان پس از مراسم پرشور و باشكوه استقبال، در ميدان آستانه و در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به ايراد سخنراني خواهند پرداخت و اقشار مختلف مردم، مسئولان اجرايي، علما و فضلاي حوزه علميه قم در اين مراسم حضور مي‌يابند

 
امتیاز دهی
 
 

تعداد بازديد اين صفحه: 1072
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما