اخبار
بيانيه دفتر تبليغات اسلامي در سالروز سفر رهبري به قم

دفتر تبليغات اسلامي در بيانيه‌اي به مناسبت سالروز ورود مقام معظم رهبري به قم تصريح كرد: اين دفتر به عنوان نماد روشنفكري حوزه بر خود فرض مي داند بيش از پيش مطالبات معظّم له را رصد نموده و در جهت برآورده نمودن آن تلاش خويش را مضاعف نمايد.
در اين بيانيه آمده است: 2727 مهرماه سالروز تجلّي حضور عاشقان ولايت و راست قامتان مسير حقيقت در خواستگاه انقلاب «قم» است روزي كه شميم عطر وحدت در دستان محبت گره خورد تا صحنه هايي پر از شوق و شور و شعور خلق گردد. مردماني از جنس عشق گرد معشوق حكيم و فرزانه آمدند تا بگويند رهبرا : آمدنت خوش ترين آمدن است.
ايام پرخاطره‌ي حضوري در سايه سار حضور رهبري عالم و دانا از ايام خوشي است كه از يادها نخواهدرفت.
حضور هوشمندانه ملّت در ايّام ميزباني و رابطه‌ي پر از صميميت اينان ، نشان از آن داد كه توطئه‌ي توطئه‌چينان به سنگ سياه خورد و كمترين خللي به اين ارادت دوسويه وارد نگشت .
دل سپردن و جان تسليم نمودن به محضر رهبر انقلاب و بهره گيري از فرمايشات حكيمانه راهنماي ملت چه بسيار گره هايي را وا نمود و جاده هاي انحرافي را به مسير حق سوق داد.
دغدغه ها و مطالبات رهبري معظّم در موضوعات مختلف وظايف هر يك از متوليان امر را سنگين و سنگين تر نمود تا آناني كه مخاطب بودند بدانند گفتني ها گفته شد و وقت عمل است و جايي براي قصور و كوتاهي نيست.
دفتر تبليغات اسلامي به عنوان نماد روشنفكري حوزه بر خود فرض مي داند ضمن گرامي داشت اين ايام ، كما في السابق گوش به فرمايشات رهبري معظّم انقلاب داده و بيش از پيش مطالبات معظّم له را رصد نموده و در جهت برآورده نمودن آن تلاش خويش را مضاعف نمايد.
اميد است همگان با وحدت و همدلي و همراهي در تحقّق مطالبات ارزشمندانه معظّم له از هيچ تلاشي فروگزار ننمايند.

 
امتیاز دهی
 
 

تعداد بازديد اين صفحه: 1129
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما