ويژه‌نامه‌ها
هتك حرمت به ساحت قرآن
بسم الله الرحمن الرحيم
قال الله العزيز الحكيم: إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ1
ملت عزيز ايران ـ امت بزرگ اسلام!
اهانت جنون‌آميز و نفرت‌انگيز و مُشمئزكننده به قرآن مجيد در كشور آمريكا كه در سايه‌ي امنيت پليسي آن كشور اتفاق افتاد، حادثه‌ي تلخ و بزرگي است كه نمي‌توان آن را تنها در حدّ يك حركت ابلهانه از سوي چند عنصر بي‌ارزش و مزدور به حساب آورد. اين يك اقدام محاسبه‌شده از سوي مراكزي است كه از سال‌ها پيش به اين طرف، سياست اسلام‌هراسي و اسلام‌ستيزي را در دستور كار خود قرار داده و با صدها شيوه و هزاران ابزار تبليغاتي و عملياتي، به مبارزه با اسلام و قرآن پرداخته‌اند. اين حلقه‌ي ديگري از زنجيره‌ي ننگيني است كه با خيانت سلمان رشدي مرتد آغاز شد و با حركت كاريكاتوريست خبيث دانماركي و ده‌ها فيلم ضد اسلام ساخته‌شده در هاليوود ادامه يافت و اكنون به اين نمايش نفرت‌انگيز رسيده است. پشت صحنه‌ي اين حركات شرارت‌بار چيست و كيست؟
مطالعه‌ي اين روند شرارت كه در اين سال‌ها با عمليات جنايت‌بار در افغانستان و عراق و فلسطين و لبنان و پاكستان همراه بود، ترديدي باقي نمي‌گذارد كه طرّاحي و اتاق فرمان آن در دستان سران نظام سلطه و اتاق فكرهاي صهيونيستي است كه از بيشترين نفوذ بر دولت آمريكا و سازمان‌هاي امنيتي و نظامي آن و نيز بر دولت انگليس و برخي دولت‌هاي اروپائي برخوردارند. اينها همان كساني‌اند كه پژوهش‌هاي حقيقت‌ياب مستقل روز به روز بيشتر انگشت اتهام در ماجراي حمله به برج‌ها در 11 سپتامبر را به سوي آنان متوجه مي‌كنند. آن ماجرا بهانه‌ي حمله به افغانستان و عراق را به رئيس‌جمهور جنايت‌كار وقت آمريكا داد و او اِعلان جنگ صليبي كرد و همان شخص بنابر گزارش‌ها، ديروز اعلام كرده است كه اين جنگ صليبي با ورود كليسا به صحنه، كامل شد.
هدف از اقدام نفرت‌انگيز اخير آن است كه از سوئي مقابله با اسلام و مسلمانان در جامعه‌ي مسيحي به سطوح همگاني مردم كشيده شود و با دخالت كليسا و كشيش، رنگ مذهبي گرفته و پشتوانه‌ئي از تعصبات و تعلقات ديني بيابد، و از سوي ديگر ملت‌هاي مسلمان را كه از اين جسارت بزرگ به خشم آمده و جريحه‌دار مي‌شوند از مسائل و تحولات دنياي اسلام و خاورميانه غافل سازد.
اين اقدام كينه‌توزانه، نه آغاز يك جريان، بلكه يك مرحله از روند طولاني مدتِ اسلام‌ستيزي به سركردگي صهيونيسم و رژيم آمريكا است. اينك همه‌ي سران استكبار و ائمة‌الكفر در برابر اسلام قرار گرفته‌اند. اسلام، دين آزادي و معنويت انسان، و قرآن كتاب رحمت و حِكمت و عدالت است؛ وظيفه‌ي همه‌ي آزادي‌خواهان جهان و همه‌ي اديان ابراهيمي است كه در كنار مسلمانان با سياست پليد اسلام‌ستيزي با اين شيوه‌هاي نفرت‌بار مقابله كنند. سران رژيم آمريكا نمي‌توانند با سخنان فريبنده و ميان‌تهي، خود را از اتهام همراهي با اين پديده‌ي زشت تبرئه كنند. سال‌هاست كه مقدسات و همه‌ي حقوق و حرمت ميليون‌ها مسلمان مظلوم در افغانستان و پاكستان، در عراق و لبنان و فلسطين زير پا گذاشته شده است. صدها هزار كشته، ده‌ها هزار زن و مرد اسير و زير شكنجه، هزاران كودك و زن ربوده‌شده و ميليون‌ها معلول و آواره و بي‌خانمان، قرباني چه چيزي شده‌اند؟ و با همه‌ي اين مظلوميت‌ها، چرا در رسانه‌هاي جهاني غرب، مسلمانان را مظهر خشونت و قرآن و اسلام را خطري براي بشريت وانمود مي‌كنند؟ چه كسي باور مي‌كند كه اين توطئه‌ي گسترده بدون كمك و دخالت حلقه‌هاي صهيونيستيِ درونِ دولت آمريكا ممكن و عملي است؟!
برادران و خواهران مسلمان در ايران و سراسر جهان!
لازم ميدانم اين چند نكته را به همه متذكر گردم:
اولاً: اين حادثه و حوادث پيش از آن به روشني نشان ميدهد كه آنچه امروز آماج حمله ي نظام استكبار جهاني است، اصل اسلام عزيز و قرآن مجيد است؛ صراحتِ مستكبران در دشمني با جمهوري اسلامي ناشي از صراحت ايران اسلامي در مقابله با استكبار است و تظاهر آنان به دشمن نبودن با اسلام و ديگر مسلمانان، دروغي بزرگ و فريبي شيطاني است. آنان با اسلام و هر آنكس كه بدان پايبند است و هر آنچه نشانه ي مسلماني است دشمن اند.
ثانياً: اين سلسله ي كينه توزيها با اسلام و مسلمين، ناشي از آن است كه از چند دهه پيش تاكنون نور اسلام از هميشه تابنده تر و نفوذ آن در دلها در جهان اسلام و حتي در غرب از هميشه بيشتر شده است. ناشي از آن است كه اُمت اسلام از هميشه بيدارتر شده و ملتهاي مسلمان اراده كرده اند زنجيرهاي دو قرن استعمار و تجاوز مستكبران را پاره كنند. حادثه ي اهانت به قرآن و پيامبر عظيم الشأن صلي اله عليه و آله، با همه ي تلخي، در دل خود حامل بشارتي بزرگ است. خورشيد پر فروغ قرآن روزبروز بلندتر و درخشنده تر خواهد شد.
ثالثاً: همه بايد بدانيم كه حادثه ي اخير ربطي به كليسا و مسيحيت ندارد و حركات عروسكي چند كشيش ابله و مزدور را نبايد به پاي مسيحيان و مردان ديني آنان نوشت. ما مسلمانان هرگز به عمل مشابهي در مورد مقدسات اديان ديگر دست نخواهيم زد. نزاع ميان مسلمان و مسيحي در سطح عمومي، خواسته ي دشمنان و طراحان اين نمايش ديوانه وار است و درس قرآن به ما، در نقطه ي مقابل آن قرار دارد.
و رابعاً: طرف مطالبه ي همه ي مسلمانان، امروز دولت آمريكا و سياستمدارن آنند. آنها اگر در ادعاي دخالت نداشتن خود صادقند بايد عوامل اصلي اين جنايت بزرگ و بازيگران ميداني آن را كه دل يك و نيم ميليارد مسلمان را به درد آورده اند، به گونه ئي شايسته به مجازات برسانند.
و السلام علي عباد اله الصالحين
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 1254
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما