عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم: استقبال باشكوه حوزويان و مردم از رهبري، صحنه هاي بي نظيري را در تاريخ قم ثبت كرد


عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، با اشاره به استقبال حماسي و باشكوه حوزويان و مردم قم از مقام معظم رهبري، ‌اين حضور را عامل ثبت خلق صحنه هايي تاريخي و بي نظير در اين شهر مذهبي دانست.

حجت الاسلام والمسلمين محمود رجبي، از اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا، استقبال اقشار مختلف مردم، حوزويان، علما و روحانيان از مقام معظم رهبري در سفر به شهر مقدس قم را بسيار كم نظير و باشكوه توصيف كرد.

وي با بيان اينكه استقبال بي نظير مردم و عموم حوزويان از جمله طلاب، روحانيان و علما و بزرگان از رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، صحنه هاي بي نظيري را در تاريخ شهر قم خلق كرد ابراز داشت: اظهار عشق و اردات مردم به ولي فقيه و مقام معظم رهبري بسيار بي نظير بود و بسياري از مردم و طلاب و روحانيان با ديدن ايشان اشك شوق مي ريختند.

اين استاد حوزه علميه قم تصريح كرد:‌ با وجود اينكه مسير استقبال از مقام معظم رهبري از ميدان جهاد قرار داده شده بود،‌ اما مردم قم از كيلومترها قبل از اين مسير در خيابان ها حضور يافته بودند و در انتظار رهبر عزيز خود اشك شوق مي ريختند كه حتي دوربين هاي رسانه ملي و ساير رسانه ها نيز نتوانست اين صحنه ها را شكار كند.

وي ادامه داد: حضور نسل جوان نيز در مراسم استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامي بسيار پر رنگ بود و آنها به خوبي نشان دادند كه در مسير ولايت و رهبري حاضر هستند هر كاري را انجام دهند.

اين عضو جامعه مدرسين، با اشاره به استقبال بزرگان، علما و فضلاي حوزه از مقام معظم رهبري گفت:‌ جمع علما و بزرگان حوزه علميه قم در استقبال از رهبر انقلاب كه در حرم كريمه اهل بيت(ع) برگزار شد هم به لحاظ كيفي و هم به لحاظ كمي بسيار خوب و پرشور بود.

حجت الاسلام والمسلمين رجبي تصريح كرد: در اين جلسه باشكوه كه در حرم كريمه اهل بيت برگزار شد و شكوه خاصي داشت شخصيت هاي بزرگ علمي و‌ معنوي روحانيت شركت و ساعت ها در انتظار قدوم مبارك ايشان بودند.

اين استاد حوزه علميه قم تصريح كرد: در مجموع استقبال مردم،‌ حوزويان و علما از مقام معظم رهبري بسيار پرشور بود و اين موضوع عشق مردم و حوزويان را به ولايت و رهبري نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمين رجبي در ادامه سخنان خود جدايي دين از سياست و روحانيت را از جمله نقشه هاي استكباري و استعماري دشمنان عنوان كرد و با بيان اينكه اسلام با روحانيت و سياست عجين است ادامه داد: دشمنان با درك اين مساله، محور معارضه خود را ولي فقيه قرار دادند و مي خواستند بگويند كه لزومي ندارد يك فرد روحاني در راس نظام قرار داشته باشد.

وي تصريح كرد: آنها كمي كه جلوتر آمدند گفتند روحانيان براي حفظ شان و موقعيت خود نبايد در مناصب و پست ها قرار گيرند،‌ اخيرا نيز با توجه به اينكه احساس كردند اگر روحانيت در صحنه باشند،‌ بصيرت و معرفت مردم ارتقا مي يابد و آنها نمي توانند نقشه هاي خود را عملي سازند، تلاش مي كنند كه مردم را به روحانيت بدبين كنند.

عضو شوراي عالي حوزه علميه قم تصريح كرد: اينها مي خواهند اسلام را به نحوي كه خودشان مي خواهند ترويج و تبيين كنند، اما با وجود روحانيان آگاه و بيدار و مردماني هوشيار آنها طرفي نخواهند بست و اين علماي دين هستند كه مي توانند جلوي انحرافات را بگيرند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 855
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما