مردم قم و علما با استقبال پر شور از رهبر انقلاب، ولايتمداري خود را نشان خواهند داد


حضرت آيت الله نوري همداني با تاكيد بر ضرورت استقبال پر شور مردم ،علما و حوزويان از رهبر فرزانه انقلاب اسلامي ، سفر ايشان به استان قم را منشا خيرات و بركات فراوان براي حوزه هاي علميه و اين استان دانست.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حضرت آيت الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد پيش از ظهر  دوشنبه در آغاز درس خارج فقه خود كه در مسجد اعظم قم برگزار شد با تبريك سالروز ميلاد امام رضا (ع) تشريف فرمايي مقام معظم رهبري به استان قم را خيرمقدم گفت.

وي تصريح كرد: حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي فردا به قم تشريف فرما مي شوند و ما بايد مساله ورود و استقبال از ايشان را با يك ديد وسيع تري مورد دقت و ملاحظه قرار دهيم.

وي با اشاره به جايگاه و موقعيت ويژه و ممتاز استان قم گفت: شهر قم خواستگاه انقلاب اسلامي و آشيانه و حرم اهل بيت و در روايات اسلامي اين شهر ازجايگاهي برجسته برخوردار است و لازم است در هر جريان صحيحي قم پيشتاز و پيشگام باشد.

اين مرجع تقليد با تاكيد بر ضرورت استقبال پر شور مردم، علما و حوزويان از رهبر انقلاب اسلامي خاطر نشان كرد: شايسته است شهر قم متمايز از ديگر شهرها تعهد خود را نسبت به نظام و ولايت نشان دهند.

حضرت آيت الله نوري همداني خطاب به مردم قم و طلاب و فضلا خاطر نشان كرد: استقبال شما استقبال از يك فقيه عادي نيست بلكه استقبال از حاكم و ركني در نظام اسلامي است كه امروز در تمامي عرصه ها به عنوان نظام اسلامي متجلي است و مردم قم، علما و حوزويان با استقبال پر شور از رهبري حركت خود به تمام معنا را نشان خواهند داد.

اين مدرس خارج حوزه علميه قم، سفر مقام معظم رهبري به استان قم را در بردارنده دستاوردها و بركات فراوان براي اين استان و حوزه هاي علميه دانست و تاكيد كرد: وظيفه علما و اهل قم فردا اين است كه حضورشان در مراسم استقبال از رهبر فرزانه انقلاب بسيار چشمگير باشد.

اين مرجع تقليد بيان داشت: در سالروز ميلاد امام رضا (ع) ركن نظام به قم قدم مي نهند، مردم قم، حوزه هاي علميه ، طلاب و فضلا بايد نشان دهند حامي رهبر و در كنار ايشان هستند و از نظام اسلامي پشتيباني مي كنند.

حضرت آيت الله نوري همداني هر گونه نظام غير ولايي را نامشروع دانست و تصريح كرد: ما شك نداريم كه تنها نظام مشروع و صحيح در جهان نظام ولايي جمهوري اسلامي ايران است.

وي با اشاره به اهميت مساله حكومت در اسلام ابراز داشت: حكومت در حقيقت تنظيم كننده ساختارهاي اجتماعي، سياسي و اقتصادي است و نمي توان براي آن برنامه اي نداشت.

اين مرجع تقليد بيان داشت: پيامبر گرامي اسلام نحوه حكومت را ترسيم كردند ولي متاسفانه از اين مسير انحراف به وجود آمد و مشكلات بسياري گريبانگير امت اسلام شد.

حضرت آيت الله نوري همداني ادامه داد: بحمدالله بعد از قرن ها انقلاب اسلامي ايران به دست با كفايت امام راحل به پيروزي رسيد و حكومت اسلامي ايجاد شد و اين انقلاب موجبات سرافرازي امت اسلام را فراهم كرد.

وي با تجليل از دستاوردهاي فراوان انقلاب اسلامي در عرصه هاي ملي و فراملي خاطر نشان كرد: ايران امروز در دنيا قطبي است و اين نشان دهنده كارآيي و توانايي بالاي نظام ولايي است و از اين ديد بايد آن را نگريست و زمان را درك كرد و در راستاي آن گام برداشت


 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 1294
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما