حجت الاسلام منتظري: با پيگيري مطالبات رهبري، اجازه ندهد بيانات و منويات ايشان فراموش شود


حجت الاسلام منتظري:
با پيگيري مطالبات رهبري، اجازه ندهد بيانات و منويات ايشان فراموش شود

خبرگزاري رسا ـ معاون آمار و بررسي حوزه هاي علميه ، با اشاره به سفر مقام معظم رهبري به قم، از عملكرد مطلوب اين رسانه حوزوي در پوشش و انعكاس سريع و دقيق اخبار سفر رهبر انقلاب به قم قدرداني كرد.


حجت الاسلام منتظري معاون آمار و بررسي حوزه هاي علميه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا، با اشاره به فعاليت خبرگزاري رسا، اين رسانه حوزوي را در كار خبري مرتبط با حوزه هاي علميه بسيار موفق دانست.

وي با بيان اينكه خبرگزاري رسا با فعاليت خوب و سريع خبري عملكرد بسيار موفقي داشته است ابراز داشت: خبرگزاري رسا در انعكاس سريع و دقيق اخبار و همچنين جهت دهي مثبت اخبار موفق بوده و توانسته است اعتماد حوزويان را به خود جلب كند.

اين استاد حوزه علميه قم با بيان اينكه حوزويان به اخبار رسا استناد مي كنند ادامه داد: اخباري كه خبرگزاري رسا چه به صورت پيامك و چه در قالب سايت منتشر مي كند بسيار خوب است و با توجه به نقل از منابع موثق اين مساله باعث شده كه حوزويان به اين خبرگزاري و اخبار منتشره شده از سوي اين رسانه اطمينان كنند.

وي از عملكرد خبرگزاري رسا در سفر ده روزه مقام معظم رهبري به شهر مقدس قم قدرداني كرد و ابراز داشت: نزديك بودن به منابع خبري و دسترسي و انعكاس دقيق و سريع اخبار از ويژگي هاي بارز اين رسانه حوزوي در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي به قم بود.

حجت الاسلام منتظري ادامه داد: اين مسائل باعث شده است كه بتوان خبرگزاري رسا را در زمره اولين و برترين خبرگزاري ها دانست و ما از اين جهت به دست اندركاران خبرگزاري رسا كه از افراد ولايي هستند و سعي مي كنند با حفظ مصالح نظام و با رعايت دقت كامل اخبار را منتشر كنند خسته نباشيد و تبريك مي گوييم.

معاون آمار و بررسي حوزه هاي علميه ابراز داشت: خبرگزاري رسا در جريان سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي به قم نيز در اسرع وقت و كوتاه ترين زمان ممكن اخبار ايشان را منعكس و به رسالت خبري خود به خوبي عمل كرد.

وي با بيان اينكه خبرگزاري رسا بايد تبيين و پيگيري منويات و مطالبات مقام معظم رهبري را رسالت خود بداند تاكيد كرد: اين رسانه بايد نسبت به پيگيري مطالبات ايشان از نهادها و دستگاه هاي مختلف حوزوي و استاني اهتمام داشته باشد و از مسؤولان ذيربط بخواهد كه در راستاي عمل به منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي چه كار كرده اند.

حجت الاسلام منتظري گفت: شما به عنوان يك رسانه حوزوي بايد با برنامه ريزي مناسب، هرچند وقت يكبار به سراغ مسؤولان برويد و از آنها بخواهيد كه در رابطه با فرمايشات مقام معظم رهبري چه اقدامات و فعاليت هايي را انجام داده اند.

معاون آمار و بررسي حوزه هاي علميه تصريح كرد: اگر رسانه ها نسبت به پيگيري منويات و مطالبات مقام معظم رهبري اهتمام ويژه اي داشته باشند، اين مساله باعث مي شود كه مطالبات و فرمايشات ايشان به ورطه فراموشي سپرده نشود و مسؤولان نيز مراقبت بيشتري داشته باشند.


 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 2161
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما