حجت الاسلام والمسلمين عبداللهي: مردم و حوزويان نشان دادند پاسداري از حريم ولايت را با تمام وجود ارج مي نهند


عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، با اشاره به استقبال پرشور و باشكوه حوزويان و اقشار مختلف مردم از مقام معظم رهبري در سفر به شهر مقدس قم تاكيد كرد: مردم، روحانيت و علما و حوزويان نشان دادند پاسداري از حريم ولايت را با تمام وجود ارج مي نهند.

حجت الاسلام والمسلمين محمود عبداللهي، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا، استقبال مردم، علما و روحانيان حوزه علميه قم از مقام معظم رهبري را در سالروز ميلاد با بركت امام علي بن موسي الرضا(ع) بسيار باشكوه عنوان كرد.

وي با بيان اينكه مردم قم با استقبال پرشور و باشكوه از رهبر انقلاب اسلامي پاسداري خود را از ولايت فقيه نشان دادند ابراز داشت: مردم قم و طلاب، روحانيان و فضلاي حوزه نشان دادند كه از مقام معظم رهبري تبعيت كامل دارند و پاسداري از حريم ولايت را با تمام وجود ارج مي نهند.

اين استاد حوزه علميه قم يادآور شد: استقبال بزرگان، علما و شخصيت هاي مختلف حوزه از مقام معظم رهبري نيز بسيار خوب بود و آنها نشان دادند كه از ولايت و مقام معظم رهبري دفاع مي كنند.

وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص نقشه هاي دشمنان براي ترويج خط اسلام منهاي روحانيت و سياست ادامه داد: با توجه به اينكه روحانيت مبدا نظام اسلامي بود، دشمنان تلاش مي كنند به طرز مرموزي نظام و انقلاب را از مرجع و جايگاه اصلي آن جدا كنند.

حجت الاسلام والمسلمين عبداللهي تصريح كرد: با توجه به بصيرت و معرفت موجود در جامعه كه مقام معظم رهبري نيز در سخنان و بيانات خود به آن اشاره كردند دشمنان نتوانستند در نقشه هاي خود موفق باشند اما ما بايد همچنان هوشيار باشيم.

اين استاد حوزه علميه قم با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص ناهماهنگي برخي از مسؤولان استان و مشكلات تحميل شده ناشي از اين مساله به مردم گفت: توجه كردن به اين مساله در جهت خدمت به نظام و مردم و جهادگري و تلاش نيازمند وحدت و همدلي است و به هر ميزان هماهنگي ها و وحدت بيشتر باشد راحت تر مي توان به هدف رسيد و به جامعه خدمت كرد.

وي اظهار داشت: توجه به رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي به تعامل بيشتر مي انجامد و مسولان اين گونه مسائل را بايد با محوريت راهنمايي هاي مقام معظم رهبري و توصيه هاي ايشان مدنظر قرار دهند و بيش از پيش در راستاي خدمت به جامعه و مردم بكوشند.

حجت الاسلام والمسلمين عبداللهي در ادامه سفر مقام معظم رهبري به شهر مقدس قم را منشا خير و بركات براي اين استان و حوزه هاي علميه دانست و تاكيد كرد: اميدواريم ظرف روزهاي آينده بتوانيم از بيانات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در جهت پيشبرد امور حوزه هاي علميه استفاده كنيم

 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 1263
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما