جنبش علمي حوزه در پنج عرصه در دفتر تبليغات اسلامي خراسان رضوي تدوين شده است


معاون آموزشي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم شعبه خراسان رضوي گفت: جنبش علمي حوزه در پنج عرصه در دفتر تبليغات اسلامي خراسان رضوي تدوين شده است.

حجت الاسلام والمسلمين "مجتبي الهي " با اعلام اين خبر افزود: عرصه اول اين جنبش علمي برگزاري دوره هاي آموزشي علوم و ارتباطات اسلامي است و در آن 16 رشته طراحي شده و 420 سرفصل درسي نيز مشخص شده است.
وي عرصه  دوم را حلقه هاي علمي و تبليغي عنوان كرد و افزود: اين عرصه با هدف تربيت پژوهشگران و مبلغان كارآمد و نوانديش حوزوي و معرفي آنان به نهادهاي علمي و فرهنگي و گسترش آثار علمي، ادبي و هنري دانش پژوهان حوزه با تاكيد بر رويكردهاي نوگرايانه و نياز محور اجرا مي شود.
وي اضافه كرد: عرصه سوم جنبش علمي حوزه عرصه آثار علمي و فرهنگي است كه با هدف ارائه آثار نوآمد و برخوردار از استانداردهاي علمي و نگارش در عرصه علوم ، فرهنگ ، هنر و ارتباطات اسلامي تدوين شده است.
حجت الاسلام والمسلمين الهي عرصه چهارم جنبش علمي حوزه را عرصه ارتباطات و همايش ها ذكر كرد.
وي در مورد اهداف اين عرصه گفت: جهت دهي فعاليت هاي علمي و آموزشي حوزه به سوي ساحت هاي كاربردي و نوآمد و توسعه گفتمان تحول در حوزه و تبيين مباني و اقتضائات آن در عرصه هاي آموزشي از اهداف  عرصه چهارم هستند.
معاون آموزشي دفتر تبليغات اسلامي شعبه خراسان رضوي گفت: عرصه پنجم جنبش علمي حوزه عرصه فناوري آموزشي است كه با هدف گشايش افق هاي نوين در فراگيري دانش ها و مهارت هاي تحقيق و تبليغ ديني و نوسازي روش ها ، تجهيزات ، مواد و فناوري هاي يادگيري تدوين شده است.


 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 2140
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما