آيت الله مقتدايي در ديدار طلاب با رهبري: حوزويان پرچمداران دفاع از نظام و ولايت فقيه هستند


مدير حوزه هاي علميه، حركت در مسير ولايت و نظام اسلامي را افتخار هميشگي طلاب، اساتيد و فضلاي حوزه هاي علميه عنوان كرد و حوزويان را پرچمدار دفاع از نظام اسلامي و ولايت فقيه خواند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، آيت الله مرتضي مقتدايي، مدير حوزه هاي علميه، پيش از ظهر پنج شنبه(29مهرماه) در ديدار هزاران نفر از طلاب حوزه هاي علميه با حضرت آيت الله خامنه اي مقام معظم رهبري در شبستان امام خميني حرم كريمه اهل بيت(ع) در سخناني با تبريك ميلاد امام رضا(ع) ورود پر خير و بركت مقام معظم رهبري به شهر و حوزه علميه مقدسه قم را خير مقدم گفت.

وي با اشاره به جايگاه و موقعيت برجسته و ويژه شهر مقدس قم و حوزه هاي علميه افزود: افتخار هميشگي طلاب حوزه هاي علميه به ويژه حوزه علميه قم اين بوده است كه اين شهر مذهبي خاستگاه انقلاب اسلامي است.

مدير حوزه هاي علميه تاكيد كرد: طلاب، اساتيد، روحانيان و فضلاي حوزه هاي علميه همواره در اين مسير با بصيرت كامل پيشگام و پرچمدار دفاع از نظام اسلامي و ولايت فقيه بوده و هستند.

وي اظهار داشت: حوزويان با التزام به جايگاه ولايت فقيه كه ركن ركين و اساس نظام اسلامي است، حراست و حمايت از اين جايگاه را بر خود فرض مي دانند و همواره در جهت پاسخگويي به شبهات و تلاش در رفع نيازها حركت مي كنند.

آيت الله مقتدايي بيان داشت: به مدد توفيقات الهي و در سايت هدايت هاي داهيانه و مدبرانه مقام معظم رهبري، گام هاي استوار و ماندگاري در راستاي ارتقا و تحول حوزه برداشته شده است.

وي سفر مقام معظم رهبري به قم را منشا خيرات و بركات براي اين استان و حوزه هاي علميه دانست و تاكيد كرد: ما ضمن تقدير و امتنان از تشريف فرمايي مقام معظم رهبري به شهر جهاد و اجتهاد و اعلام تجديد بيعت حوزه هاي علميه با ولي امر مسلمين، آمادگي خود و حوزويان را جهت بهره مندي از رهنمودهاي حضرت آيت الله خامنه اي اعلام مي داريم.

گفتني است، حماسي ترين و پرشورترين ديدار طلاب و روحانيان با رهبر معظم انقلاب اسلامي ساعتي قبل با حضور هزاران نفر از طلاب و روحانيان در شبستان امام خميني (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مساجد و صحن هاي اطراف حرم كريمه اهل بيت(ع)برگزار شد.


 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 1260
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما