آيت الله ممدوحي: استقبال پرشور حوزيان و مردم قم از رهبري، هر بيننده اي را به حيرت و تعجب وا مي داشت


عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، استقبال بي نظير و تاريخي مردم قم از مقام معظم رهبري را اعجاب برانگيز و حيرت آور خواند و سفر ايشان به اين شهر را مايه خير و بركت براي حوزه هاي علميه دانست.


آيت الله حسن ممدوحي، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا، با اشاره به سفر حضرت آيت الله خامنه اي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي به شهر مقدس قم، استقبال مردم، علما و روحانيان را از مقام معظم رهبري بسيار باشكوه عنوان كرد.

اين استاد حوزه علميه قم تصريح كرد: مردم قم، حوزويان و علما استقبالي بي سابقه، تاريخي و باشكوه از مقام معظم رهبري به عمل آورند و خيل عظيم و باشكوه استقبال كنندگان از ايشان هر بيننده اي را به اعجاب و حيرت وا مي داشت.

وي در ادامه با اشاره به سخنان مدبرانه و حكيمانه مقام معظم رهبري در اجتماع پرشور مردم انقلابي و متدين قم، فرازهايي از بيانات ايشان را يادآور شد و بيان داشت: ايشان در اين ديدار به نقشه هاي دشمنان اشاره كردند و تز اسلام منهاي روحانيت و سياست را يكي از نقشه هاي دشمنان خواندند.

آيت الله ممدوحي تصريح كرد: ترويج تز اسلام منهاي روحانيت يك مساله بسيار سابقه دار است و امام راحل نيز همواره مردم را از آن برحذر مي داشتند و به آنها هشدار هاي لازم را مي دادند.

اين استاد حوزه علميه قم تصريح كرد: اسلام منهاي روحانيت، هيچ است و آحاد مختلف جامعه بايد در برابر نقشه ها و توطئه هايي كه دشمنان در اين باره كشيده اند هوشيار باشند.

وي با اشاره به تاكيدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در خصوص ضرورت وحدت كلمه مردم، مسؤولان و خواص اظهار داشت: يك سلسله بداخلاقي ها و هواهاي نفساني است كه عامل اختلاف در جامعه مي شود و همه بايد سعي كنند از اين موضوع اجتناب نمايند.

آيت الله ممدوحي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر اينكه بايد در حوزه حركت شتابنده اي صورت بگيرد، خواستار بررسي كمبودهاي حوزه هاي علميه شد.

وي با يادآوري تاكيدات رهبر انقلاب در خصوص ضرورت هماهنگي و همدلي مسؤولان در خدمت رساني به مردم تصريح كرد: بداخلاقي هاي شخصي مشكلاتي را بر مردم تحميل مي كند و مسؤولان بايد در اين خصوص توجه لازم را داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبري با تبيين مصاديق وحدت كلمه در نظام اسلامي، آثار و تبعات وحدت در جامعه را بسيار فراوان توصيف و تصريح كرد: وقتي وحدت در كار باشد، قدرت هاي يكي مي شود و در جهت مثبت كارهاي فراواني صورت مي گيرد.

آيت الله ممدوحي گفت: يكي از مهم ترين كارهايي كه قدرت را در داخل كشور ضعيف مي كند اختلافات است، در اين صورت قدرت متزلزل مي شود و دشمن اميدوار مي گردد و مسؤولان و آحاد جامعه بايد با توجه به اين مساله گام بردارند.


 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 1290
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما