رهبرمعظم از نمايشگاه جلوه هاي همت و تلاش بازديد خواهند كرد


حجت‌الاسلام‌ والمسلمين آتش‌زر، رييس شوراي اسلامي شهر قم در حاشيه مراسم استقبال از ولي امر مسلمين در خيابان 19 دي در گفت و گو با مركز خبر حوزه، با اشاره به نقش روحانيت در گسترش اسلام، اظهار داشت: يكي از اقشاري كه همواره در طول تاريخ طلايه‌دار اسلام و گسترش معارف اهل‌بيت‌(ع) بود، روحانيت است و همچنين در انقلاب اسلامي ايران نيز نقش مهم و تاثيرگذاري داشته است.

وي با اشاره به سفر مقام‌ معظم‌ رهبري به قم افزود: در اين سفر نيز همانطور كه شاهد هستيم روحانيت حضور پر شوري در استقبال از ولي امر مسلمين دارد كه اين حضور مشوقي براي ديگر اقشار مي‌باشد.

رييس شوراي اسلامي شهر قم، حضور مقام‌ معظم‌ رهبري در قم را آغاز حركتي نوين براي حوزه و ديگر ابعاد استان دانست و ابراز داشت: بي‌شك در اين سفر روحانيون، منويات مقام عظماي ولايت را سرلوحه كار خود قرار داده و از آن براي پيشرفت بهره خواهند برد.

وي در ادامه سخنان خود از ارائه برخي طرح‌هاي شهري به مقام‌ معظم‌ رهبري خبر داد و گفت: اميدواريم در كنار تحولات حوزوي، با ارائه اين طرح‌ها و عنايات رهبري معظم انقلاب، شاهد تحولات عمراني در قم باشيم.

حجت‌الاسلام آتش‌زر در خصوص اين كه آيا مقام‌ معظم‌ رهبري از پروژه‌هاي عمراني نيز بازديد خواهند كرد، اذعان داشت: در اين خصوص پيشنهادي ارائه گرديده است كه هنوز جواب آن اعلام نگرديده، ولي ماكتي از طرح‌هاي شهري آماده و ساخته شده كه در نمايشگاه جلوه‌هاي همت و تلاش در معرض ديد بازديدكنندگان قرار گرفته است.


 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 2075
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما