رئيس مجمع جهاني شيعه‌شناسي:استقبال مردم قم از رهبر انقلاب بي‌نظير است


رئيس مجمع جهاني شيعه‌شناسي گفت: استقبال مردم قم از رهبر انقلاب بي‌نظير است.
حجت‌الاسلام علي انصاري بويراحمدي امروز در حاشيه مراسم استقبال مردم قم از مقام معظم رهبري اظهار داشت: در مسير استقبال از رهبري عظيم انقلاب شور و حال خاصي برپا بود و مردم با حضوري گسترده در مراسم حاضر شدند. 

وي خاطرنشان كرد: حال و هوايي خاص بر شهر حكمفرما‌ست و همهمه مردم از كيلومترها به گوش مي‌رسد و چنين استقبال گسترده‌اي در طول تاريخ مشاهده نشده است.
رئيس مجمع جهاني شيعه‌شناسي تصريح كرد: استقبال مردم از رهبر عظيم انقلاب نشان‌دهنده عشق و ارادت به ولايت فقيه و نايب حضرت وليعصر (عج) است كه با شور و هيجاني خاص در مراسم حاضر شدند.
حجت‌الاسلام انصاري بويراحمدي ادامه داد: رهبر عظيم‌الشأن انقلاب اسلامي قابل مقايسه با رهبران ساير كشورها نيست و ايشان از صفات شايسته‌اي در امر رهبري برخوردار هستند و خيل عظيمي در كشور و ساير نقاط جهان عاشق و مريد ايشان هستند.
وي عنوان داشت: حضور در مراسم استقبال رهبري توفيق الهي است كه خداي متعال نصيب مردم قم كرد تا در اين مراسم حاضر شوند و ارادت خود را خدمت ولي امر مسلمين عرضه كنند.
رئيس مجمع جهاني شيعه‌شناسي با اشاره به ابعاد استقبال گسترده مردم از مقام معظم رهبري گفت: اين استقبال نشان‌دهنده عشق و علاقه علما و بزرگان نسبت به مقام عظماي ولايت است و اين نعمت الهي براي مردم زيبنده است و مردم به آن افتخار مي‌كنند.
حجت‌الاسلام انصاري بوير‌احمدي با اشاره به بركات سفر مقام معظم رهبري به استان قم اذعان داشت: اين سفر با افتتاح پروژه‌هاي مادي و دستاوردهاي معنوي فراواني همراه است كه در ابعاد مختلف فرهنگي، اجتماعي و سياسي تأثيرگذار است.


 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 1211
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما