ويژه برنامه هاي راديو معارف در زمان سفر رهبر معظم


حجت‌الاسلام والمسلمين محمد لطفي نياسر در حاشيه بازديد از نمايشگاه جلوه‌هاي همت و تلاش قم در گفت‌وگو با مركز خبر حوزه، با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به قم، با اشاره به برنامه‌هاي راديو معارف در اين ايام، اظهار داشت: از هفته‌ها قبل ويژه‌برنامه‌هايي درباره اين سفر، منويات و مطالبات رهبري در حال پخش مي‌باشد.

وي افزود: همچنين در طول مدت اقامت مقام معظم رهبري در قم، هر روز يك ويژه‌برنامه زنده عصرگاهي در خصوص نظريات و منويات ولي امر مسلمين و نظرات مراجع، طي ميزگردي با حضور كارشناسان پخش خواهد شد.

* كسب جايزه بهترين برنامه معارفي

مدير راديو معارف در بخش ديگري از سخنان خويش، اين راديو را رسانه اي فراگير و ملي با برنامه‌اي متناوب دانست و با اشاره به دستاوردهاي اخيرآن گفت: يكي از جديدترين افتخارات راديو معارف كسب جايزه بهترين برنامه معارفي در دومين جشنواره اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي اسلامي با حضور 200 رسانه از 27 كشور جهان بود.

وي تصريح كرد: راديو معارف در اين جشنواره با برنامه «راه و بي‌راه» كه موضوعي در خصوص اديان و عرفان‌هاي ساختگي و خرافات ديني داشت، به اين مقام نايل آمد.

* شميم عدالت

حجت‌الاسلام لطفي نياسر همچنين اقدامات و آخرين فعاليت‌هاي اين رسانه را مدنظر قرار داد و ابراز داشت: از آخرين فعاليت‌هاي راديو معارف مي‌توان به عقد قرارداد با معاونت توسعه مديريت و نيروي انساني رياست جمهوري اشاره كرد كه بر اساس آن دو برنامه شميم عدالت با موضوع سياست‌هاي كلي نظام اداري كه مقام معظم رهبري امسال ابلاغ كرده‌اند و برنامه نظام مديريت اسلامي بر اساس آموزه‌هاي حضرت علي‌(ع) در نهج‌البلاغه، تهيه و پخش خواهد شد.

وي خاطر نشان ساخت: اين دو برنامه پانصد هزار كارمند دولت را در قالب برنامه‌هاي آموزشي تحت پوشش خواهد داد و افراد پس از پايان برنامه‌ها از طريق سايت راديو معارف آزمون داده و در صورت قبولي گواهي دريافت خواهند كرد.

* برررسي شبهات معارفي توسط 19 شبكه راديويي

مدير راديو معارف در ادامه سخنان خود با اشاره به تشكيل شوراي عالي معارف معاونت صدا، تشكيل از 19 شبكه راديويي در كشور، يادآور شد: در همين راستا، امسال با همكاري مركز ملي پاسخ‌گويي به شبهات ديني دفتر تبليغات اسلامي، سوژه‌هاي معارفي و شبهات شناسايي و پس از بررسي و تبيين، جهت پخش به اين شبكه هاي راديويي ارائه خواهد شد.


 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 1957
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما