به ميمنت سفر رهبري به قم شوراي عالي بصيرت تشكيل شد


حجت الاسلام والمسلمين استاد آويني مدير جبهه هنرهاي زيبا در گفتگوي اختصاصي با وبلاگ مهر حوزه از تشكيل شوراي عالي بصيرت خبردادند متن گفتگو با ايشان به اين شرح است:

لطفا نظر خود را درباره استقبال علما و مردم عزيز از مقام معظم رهبري بيان فرماييد:

ابتدا عرض كنم همان حديث معروف را كه" سلام الله علي اهل قم"

دررابطه با استقبال هربرادر و خواهري كه ديروز تشريف داشت و يا احيانا ازصدا شنيده ويا از سيما ديده است استقبال مشخص و گويا شور مردم فهيم قم و ايران را نشان داد . چون بنده با بعضي از شبكه هاي خارجي در تماس هستم و درهفته ويديو كنفرانسي را براي عزيزان خارجي داريم كرارا از بنده درباره شور حضور صحبت به ميان آورده و آن ها كه درصحنه هم نبودند اقرار به اين مطلب وجود دارد , حتي اين را بگويم كه دوستان اهل سنت و عزيزان مسيحي كه با اين مجموعه جبهه هنرهاي زيبا ارتباط دارند اشك شوق را در چشمان خود ديدند, خاصا علماي اهل سنت و كشيشان مسيحي و با الفاظي چون آفرين برمردم ايران , به به برمردم قم , احسنت برعلماي عزيز. و تاكيدكردند دل هاي ما را روشن و چراغ راه آينده نه در ايران بلكه در جهان اسلام و مهدويت .

لطفا برداشت خودتان را از بيانات مقام معظم رهبري بفرماييد:

زنده باشيد حقيرفكر مي كنم كه اين جملات تاريخي و تاكيد ايشان بربصيرت احتياج به برداشت ندارد , احتياج به اجراييي كردن آن و عمل به آن دارد, لذا به همين منظور و به جهت پيگيري فرامين امام خامنه اي در روز ميلاد جلسه اي را در شام ميلاد با مشورت با مشورت گروه هاي همسو و جمعي از فضلا و طلاب ايراني و خارجي و همچنين جمعي از جانبازان و رزمندگان عزيز برگزار و به اتفاق آرا شوراي عالي بصيرت تشكيل شد.

ببخشيد استاد برنامه هاي خاص به اين شورا و جبهه را بيان كنيد:

اميدوارم كه پروردگار عالم هم دلي , وحدت و در راس آن اخلاص را به ما عنايت تا بتوانيم در كنار گروه ها و دوستان ديگر منشا خير وبركت بوده و قدمي هرچند اندك را در راه ارزش ها و انقلاب برداريم , در فرصت هاي آينده به طور مفصل از اهداف و برنامه هاي آن هم چنين مسئول , دبيرو اعضاي آن بحث خواهيم كرد.

در نهايت لازم مي دانم به شعارهايي كه در اين جلسه مطرح شد اشاره كنم:

1. ماهم عمارتوايم خامنه اي

گوش به فرمان توايم خامنه اي

(درپاسخ اين عمار رهبري)

2. هم اعلمي هم رهبري

امام فقط خامنه اي

(درپاسخ كساني كه هنوز ايشان را نشناخته اند)

انشاالله بتوانيم شاگرد خوبي در مكتب امام صادق عليه السلام و خدمتگزاري مخلص در محضر حضرت امام مهدي عجل الله تعالي فرجه بوده باشيم

واجعلنا من الشهدا والصالحين.

ضمن تشكر از شما كه در اين گفتگو شركت كرديد انشاالله از شما انتظار داريم اين در مراحل بعدي گزارش مفصلي از ورزشكاران و هنرمندان فعال در اين عرصه و همچنين عزيزان خارجي ارائه فرماييد.

جهت ارتباط با اين تشكل مردمي و حوزوي مي توانيد با اين شماره تلفن تماس حاصل نماييد:

0251-2890383

09127503104


 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 2155
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما