سخنگوي شوراي شهر قم: مديران قم با توجه به فرمايش مقام معظم رهبري براي عمران و آباداني استان تلاش كنن


سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم، با اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري مبني بر ضرورت توجه مديران و مسؤولان استان قم از اختلافات، تداخل كاري و تك شهر بودن استان قم را يكي از عوامل مهم بروز اختلافات در اين استان دانست و از مسؤولان خواست براي رفع آن تلاش و برنامه ريزي كنند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حسن بختياري سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم ،عصر يك شنبه شانزدهم آبان ماه در نشستي خبري با حضور خبرنگاران، با اشاره به سفر مقام معظم رهبري به استان قم، سفر ايشان را براي اين استان منشا خير، بركت و دستاوردهاي بسيار فراوان در ابعاد مختلف دانست.

وي استقبال اقشار مختلف مردم از مقام معظم رهبري را نشانگر وفاداري آنان به ولايت فقيه و نظام اسلامي دانست و اظهار داشت: قمي ها با استقبال كم نظيري كه از رهبر انقلاب اسلامي به عمل آورند، به دنيا نشان دادند كه پاسدارحريم ولايت فقيه هستند.

اين مسؤول شهر قم با اشاره به بيانات رهبر انقلاب در جمع مديران استان و تاكيد ايشان بر پرهيز مديران قم از اختلافاتي كه دود آن به چشم مردم مي رود گفت: مديران قم بايد به اين فرمايش رهبر معظم انقلاب اسلامي توجه و براي خدمت بيشتر و بهتر به مردم تلاش كنند.

بختياري ابراز داشت: سفر مقام معظم رهبري به اين استان از جهات مختلف حائز اهميت است و حضور ايشان در اين شهر به لحاظ، معنوي، سياسي و عمراني بركات خوبي را براي اين استان به همراه داشت و مديران بايد از اين فرصت نهايت استفاده را ببرند.

عضو شوراي اسلامي شهر قم تصريح كرد: مقام معظم رهبري در سفري كه در سال 74 به قم داشتند با تدبير هوشمندانه خود تاكيد كردند كه قم بايد استان شود و همين موضوع و ارتقا ساختار اداري استان منشا تحولات بسياري خوبي در ابعاد مختلف بود.

سخنگوي شوراي شهر قم بيان داشت: مديران قم مي توانستند با برنامه ريزي بهتر، از سفر مقام معظم رهبري به قم استفاده بيشتري بكنند، اما به دلايل مختلف بهره برداري حداكثري در جهت عمران قم از سفر ايشان توسط مسؤولان اتفاق نيفتاد.

عضو شوراي اسلامي شهر قم، با اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري مبني بر ضرورت همدلي مسؤولان قم براي رفع مشكلات، به بررسي دلايل اختلاف برخي از مديران قم پرداخت و بيان داشت: يكي از مشكلات عدم توسعه استان قم در سال هاي اخير تك شهر بودن اين استان است.

وي تصريح كرد: متاسفانه فضاي مديريتي در استان قم تنگ و كوچك است و اين امر منجر به تداخل كاري و بعضا تضاد در مسائل نيز شده است.

بختياري با بيان اينكه اختلافات مسؤولان و مديران بايد در يك پروسه بررسي و علل و عوامل آن احصا و براي رفع آن برنامه ريزي و تلاش شود گفت: قم در حال حاضر يك متولي ندارد و زماني كه يك شهر چندين متولي داشته باشد هر كس در جايگاه قانوني خود به دنبال اعمال نظر و سليقه خودش است.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم بيان داشت: مجموعه مديريت استان قم بايد به دنبال حل اين مساله باشد و اگر تداخلات در استان مرتفع شود به طور طبيعي ساير مشكلات نيز حل خواهد شد.

وي الحاق شهرهاي مجاور به استان قم را يكي از راه حل هاي پيشنهادي براي رفع اين مشكل عنوان كرد و گفت: اميدواريم با برنامه ريزي مناسب و الحاق اين شهرها به قم شاهد حركت جديدي در توسعه و عمران استان و شهر قم باشيم.


 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 2017
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما