امام جمعه اهل سنت صيدا: امام خامنه‌اي، مرد طراز اول عقيده و سياست در جهان است


وي در مصاحبه تلفني با سرويس بين‌الملل مركز خبر حوزه، با اشاره به توانمندي رهبر معظم انقلاب در عبور از بحران‌ها ابراز داشت: امام خامنه‌اي، مرد طراز اول عقيده و سياست در جهان است.

امام جمعه اهل سنت صيدا افزود: افكار امام خامنه‌اي از مرزهاي ايران فراتر رفته و ايشان محبوب آزادي خواهان جهان است.

وي خاطرنشان كرد: صهيونيست‌ها از نفوذ انديشه و شخصيت رهبر ايران به هراس افتاده‌اند و اين نفوذ فكري در سران هيچيك از كشورها ديده نمي‌شود.

شيخ ماهر حمود با اشاره به سفر مقام معظم رهبري به قم و استقبال بي‌نظير مردم از ايشان گفت: رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي، اين استقبال باشكوه را بايكوت خبري كردند زيرا مي‌خواهند اين گونه القاء كنند كه تجربه حكومت ديني در ايران موفق نبوده است.

وي به بخش‌هايي از سخنان مقام معظم رهبري در جمع پر شور مردم قم اشاره كرد و گفت: ايشان بر خطرناك بودن اسلام بدون روحانيت تاكيد داشتند زيرا دين بدون روحانيت مانند بيمارستان بدون پزشك است.

امام جمعه اهل سنت صيدا يادآور شد: دشمنان جمهوري اسلامي از همان روزهاي نخست پيروزي انقلاب، تلاش كردند شعار دين بدون روحانيت را بين مردم ترويج دهند، اما شواهد امر در ايران نشان مي‌دهد كه در اين طرح موفق نبوده‌اند.

وي با بي‌نظير خواندن شخصيت مقام معظم رهبري اظهار داشت: تواضع، دقت علمي و تلاش براي وحدت اسلامي از ويژگي‌هاي رهبر گرانقدر ايران به شمار مي‌رود.

شيخ ماهر حمود با اشاره به سوابق علمي و مبارزاتي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي گفت: ايثار، فداكاري و جانبازي ايشان در راه اهداف انقلاب اسلامي، تحسين برانگيز است.

وي ادامه داد: امام خامنه‌اي، با تدبير و هوشمندي، راه امام خميني‌(ره) را ادامه مي‌دهد و جمهوري اسلامي را در مسير صواب قرار داده است.


 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 2014
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما