تقدير مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه قم از حضور پرشكوه مردم


 به گزارش مركز خبر حوزه، اين بيانيه كه در آن از حضور پر شور ، عاشقانه و پروانه وار مردم در استقبال از مقتداي خويش قدر داني شده است، بدين شرح مي باشد.

بسمه‌تعالي

بار ديگر پس از سالها انتظار، خورشيدي از آسمان ولايت و مرجعيت امت در افق آشيانه آل محمد صلوات الله عليهم اجمعين طلوع نمود.

روز ولادت با سعادت امام هشتم علي بن موسي الرضا عليه السلام و در جوار با سعادت كريمه اهل بيت عصمت و طهارت مردم خون گرم و با بصيرت قم ، پذيراي مهمان عزيزتر از جاني بودند كه شكر وجود او را سال ها سر به آستان شكر ربوبي نهادن، ادا نخواهد كرد.

مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه قم ضمن خير مقدم به معظم له و سپاسگزاري و اظهار امتنان از اين توفيق و شكر سلامتي مقتداي فرزانه، از اقشار مختلف مردم عزيز قم به خصوص طلاب و جوانان پرشور كه عاشقانه و پروانه وار شمع وجود رهبر و مقتداي خويش را در آغوش گرفتند، صميمانه تشكر و قدرداني نموده، اعلام مي دارد كه در ايام اقامت رهبر معظم و پس از آن براي محقق ساختن رهنمودهاي حكيمانه و مدبرانه ولي امر مسلمين لحظه اي كوتاهي نخواهيم كرد و به فضل الهي و با تمام توان در محقق ساختن منويات معظم له از هيچ كوششي دريغ نمي كنيم.

به اميد روزي كه مردم شريف قم و روحانيت معزز چنان كه از ولي امر مسلمين استقبالي بي نظير كردند، پرچم دار استقبال از ولي عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف باشند.

ايام عزت اسلام ناب و نظام اسلامي و روحانيت معظم و مردم ولايت مدار مستدام باد.


 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 1264
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما