طولاني ترين صف براي ديدار با رهبر معظم انقلاب در قم تشكيل شد


 طولاني ترين صف قم براي ديدار طلاب و روحانيان حوزه علميه با رهبر معظم انقلاب در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)‌تشكيل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، هزاران نفر از طلاب و فضلاي حوزه علميه امروز به ديدار رهبر معظم انقلاب اسلامي از نخستين ساعات و پس از اقامه نماز صبح براي ديدار با رهبر معظم انقلاب اسلامي به حرم حضرت معصومه (س) رفتند.

براساس اين گزارش، هزاران نفر از طلاب حوزه علميه پس از نماز صبح، براي ديدار با رهبر معظم انقلاب اسلامي، طولاني‌ ترين صف ها را در خيابان‌هاي اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشكيل دادند به گونه اي كه اين صف ها تا انتهاي پل حجتيه ادامه داشت.

همچنين حضور بانوان طلبه براي ديدار با رهبر معظم انقلاب اسلامي بسيار گسترده بود و اطراف خيابان ارم مملو از بانوان طلبه اي بود كه به شوق ديدار با رهبر و مولايشان به انتظار نشسته بودند.

با اعلام اين خبر كه هيچ گونه محدوديتي براي حضور طلاب و روحانيان در ديدار روز پنج شنبه با رهبر معظم انقلاب (29 مهرماه) وجود ندارد، شوق و اشتياق وصف ناپذيري در ميان طلاب ايجاد شد و اين موج شادي را مي شد در خيابان هاي منتهي به حرم حضرت معصومه(س) به خوبي مشاهده كرد.

با وجود اين كه ساعت ديدار 10 صبح اعلام شده بود؛‌ ولي طلاب از ساعت 6صبح طولاني ترين صف ها را در مقابل درب ها شبستان امام خميني(ره) حرم حضرت معصومه(س) تشكيل داده بودند، طلابي كه از مدت ها  پيش به انتظار چنين ديدار نشسته بودند امروز با استقبال بي‌نظير وفاداري خود را به مولا و مقتداي خود اعلام داشتند.

امروز افزون بر حضور طلاب در شبستان امام خميني(ره)، مسجد اعظم و مدرسه علميه فيضيه مملو از جمعيتي است كه به اشتياق ديدار حضرت آيت الله خامنه اي آمده اند.

سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي در جمع طلاب و روحانيان تا لحظاتي ديگر آغاز خواهد شد. بر اساس آخرين گزارش ها هنوز شمار زيادي از طلاب به دليل كمبود فضاي ديدار موفق به ورود نشده اند.

 


عكس هاي مرتبط :
 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 1178
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما